onsdag 17 augusti 2011

UTLOTTNING Del II

Det blir många inlägg nu på raken om väskor och tygpåsar, men det är så det är. Är inne på det just nu och inspireras av alla olika väskor och tygpåsar jag ser ute på gator och torg nu när jag är uppmärksam. Nu tittar jag nästan direkt på en persons väska och inte på kanske frisyren eller kläderna eller sånt som man kanske vanligtvis gör. Men det är så det är när man snöar in på saker helt enkelt.
Nu har jag sytt ytterligare en tygpåse av retro tyg. Detta tyg har jag haft länge men det har aldrig blivit något mer av det än en gardin som det var från början. Tycker väldigt mycket om tyget med sina stora knalloranga äpplen.
Nu tänkte jag lotta ut den som andra pris i min utlottning som jag redan har igång.

 Fodrat med vitt tyg och har gjort en applikation med äpplena även inuti väskan.
 Även här finns det en ficka med dragkedja och även en rem att fästa viktiga saker i.
 En enkel tygpåse att ha när man handlar, som enkel handväska eller skolväska valet är ditt..
Vill du vara med och få en chans att vinna så delta i min utlottning!
Sista anmälning är den 19 Augusti, några dagar kvar..
Lycka till..

3 kommentarer:

Annika Berg sa...

Rasande snygg den också!!
Håller tummarna :))

Petra / Popetotrora sa...

Superfin! Nu vet man ju inte om man ska hålla tummarna för första eller andra pris. :-)

Annette - MyRoseValley sa...

Vilken fin! Perfekt för ett magasin, några garnnystan coh en virknål. KAn se mig själv sitta och virka en mormorsruta med just den väskan hängandes på stolskanten...

Sverige var fantastiskt. Mycket kärlek. Lite regn och moln, bad i skärgården i 20 gradigt vatten till barnens förtjusning. Ett å annat loppisbesök. Kräftor. Familj. Toppen. Men nu är det skönt att vara tillbaka. HAr en hel del att dela med mig av så snart jag packat upp, tvättat 8 maskiner tvätt och preppat ungarna för skolstart.
Kram!